Најновије вести
- Обележавање стогодишњице рођења Душка Радовића
- Учешће одељења II3 учитељице Милке Ђоковић са својим пројектом ДАН ЈАБУКА на конкурсу који је организовала МЕНСА СРБИЈЕ
- Читалачки клуб ОШ „Јован Ристић“ на Сајму књига
- Градско такмичење ликовног конкурса поводом обележавања Дечије недеље у 2022. години на тему „Ја и свет око мене“
- Читалачки клуб ОШ „Јован Ристић“ у посети Библиотеци „Милутин Бојић“
- Радионица за децу „Не надај се ничем лошем са Ршумом и Урошем“.
- ДАН ЈАБУКА- ПРОЈЕКАТ ОДЕЉЕЊА II3, УЧИТЕЉИЦЕ МИЛКЕ ЋОКОВИЋ
- УЧИМО ИЗ ПРИРОДЕ-радионица одељења II3, учитељице Милке Ђоковић
- ЕВРОПСКИ ДАН ЈЕЗИКА, септембар 2022. године
- ДЕЧИЈА НЕДЕЉА У НАШОЈ ШКОЛИ, (ОД 3. ДО 7. ОКТОБРА)
Корисни савети
Како учити |
УЧЕЊЕ ТРЕБА ДА БУДЕ ПРАВИЛНО. ШТА ТО ЗНАЧИ?
- поставити циљ да се нешто научи - разумети оно што се учи - текст (градиво) који се учи мора се више пута читати са нaмeром да се разуме и научи - издвајати и подвлачити битне делове градива - сажимати градиво у виду теза - графички представљати оне текстове који се тако могу представити - анализирати ликовно-графичке приказе у уџбенику, приручнику или некој другој књизи (табеле, графиконе, схеме, цртеже и сл) и доводити их у везу са постојећим текстом - често се преслишавати све дотле док се не стекне способност репродуковања ученог градива сопствениим речима и способност успешног објашњавања другоме (књига затворена) - одгворити на питања и решавати задатке дате у уџбенику или приручнику - понављати или вежбати градиво и оног дана када тог наставног предмета нема у распореду часова - учити у више временских интервала - проналазити нове примере - користити најрационалнију методу учења, у зависности од врсте и карактера градива, као и од способности ученика - свакодневно правити план учења - придржавати се распореда дневних активности и учити по унапред састављеном плану учења - постављати питања пре, у време и после учења градива
|