Најновије вести
- Обележавање стогодишњице рођења Душка Радовића
- Учешће одељења II3 учитељице Милке Ђоковић са својим пројектом ДАН ЈАБУКА на конкурсу који је организовала МЕНСА СРБИЈЕ
- Читалачки клуб ОШ „Јован Ристић“ на Сајму књига
- Градско такмичење ликовног конкурса поводом обележавања Дечије недеље у 2022. години на тему „Ја и свет око мене“
- Читалачки клуб ОШ „Јован Ристић“ у посети Библиотеци „Милутин Бојић“
- Радионица за децу „Не надај се ничем лошем са Ршумом и Урошем“.
- ДАН ЈАБУКА- ПРОЈЕКАТ ОДЕЉЕЊА II3, УЧИТЕЉИЦЕ МИЛКЕ ЋОКОВИЋ
- УЧИМО ИЗ ПРИРОДЕ-радионица одељења II3, учитељице Милке Ђоковић
- ЕВРОПСКИ ДАН ЈЕЗИКА, септембар 2022. године
- ДЕЧИЈА НЕДЕЉА У НАШОЈ ШКОЛИ, (ОД 3. ДО 7. ОКТОБРА)
Корисни савети
КАКО ПОНАВЉАТИ ГРАДИВО?
- поставити јасан циљ с намером да се неко градиво утврди и боље разуме и научи - без помоћи уџбеника, записати тезе о садржају градива које понављамо - провера написаних теза у уџбенику и њихова, евентулна, допуна - у себи или наглас, репродуковати градиво по наведеним тезама - самостално постављати питања из градива које се понавља и на њих давати одговоре - постављати задатке у којима се тражи упоређивање и трагање за сличностима и разликама - користити сопствени графички приказ градива, или само његових делова - ако је при понављању нешто изостављено, подсетити се из адекватног извора знања - понављати сам, или, још боље, са другом или другарицом (међусобно постављање питања и трагање за одговорима) - трагати за корелацијом са другим садржајима из тог наставног предмета или са садржајима неког другог предмета - понављати уз неке практичне активности (огледи...)
|